A nőkre hajt Amerika legmacsóbb terepjárója
A férfias terepjáróiról ismert RAM 2015-ben a női szívek meghódítására indul.
Persze nem arról van szó, hogy ezentúl kizárólag pink színű kisteherautókat forgalmaznak majd beépített sminktáskával. Sokkal inkább arról, hogy úgy tűnik felismerték: a családi kasszát érintő döntésekben meghatározó szerepük van a nőknek.
A RAM márka erőteljes vonalvezetésű terepjáróiról és rendkívül látványos, ugyanakkor a végsőkig maszkulin reklámfilmjeiről ismert. A szinte kizárólag férfi szereplőkkel operáló szpotokon kívül példaként lehetne felhozni a több éve futó Real People, Real Trucks (Valós emberek, valódi autók) című kampányt, melyben hétköznapi RAM tulajdonosokkal forgatnak marketing anyagokat és amelyben a mai napig nem sikerült hölgyszereplőket felvonultatniuk. A szlogen, "Guts.Glory.RAM" (Bátorság, dicsőség, RAM) ugyancsak a férfias erények dicsőítésére enged következtetni.
Úgy tűnik azonban, hogy az idei évtől határozottan lágyabb húrokat pengetnek majd. 2014. őszén ugyanis a márka arcának kérték fel Miranda Lambert-et, a modern countryzene igen népszerű szőke énekesnőjét. Az együttműködés első gyümölcse máris megérkezett, egy a korábbiakhoz hasonlóan színvonalas, ugyanakkor kifejezetten feminin reklámfilm formájában. A megszokott karcos férfihangot Miranda bársonyos altja váltotta fel, a vintage hangulatú kisfilm pedig pasztell színekben, lányszobák emlékeiben és anyai ölelésekben dúskál. A szlogen Gyökerek és Szárnyak-ra szelídült.
A zenét maga Lambert szerezte, akit elmondása szerint a RAM zászlajára tűzött értékek ihlettek meg, úgymint: önmagunk felvállalása, a kemény munkába vetett hit és a ragaszkodás a gyökereinkhez.
A kezdeményzés kifejezetten érdekes, kíváncsian várjuk majd az év végi értékesítési statisztikákat.
Fotó: www.carid.com
Tetszett a poszt? Tarts velem a Facebookon is, kattints ide!